Ćwiczenia na brzuch na stojąco

Masz już dość ćwiczeń na brzuch w pozycji leżącej? Nic się nie stało, przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie alternatywną wersję treningu w pozycji stojącej. Do tego zestawu ćwiczeń musisz jednak zaopatrzyć się w skakankę i ciężarki. Warto też wiedzieć, że podczas używania skakanki nie tylko wyrobisz mięśnie brzucha, ale także spalisz trochę zbędnych kalorii. Tak więc będzie to trening z podwójną korzyścią dla naszego ciała.

Trening trwa zaledwie 20 minut. Jest to dość krótki czas, ale chyba każdy znajdzie tyle w ciągu dnia na ćwiczenia. Wystarczy odmówić sobie np. obejrzenia jednego serialu, podczas którego i tak odkładałby się nam dodatkowy tłuszczyk. Dwadzieścia minut to dość krótki czas, jak na trening, jednak jeśli naprawdę przyłożymy się do jego wykonywania pierwsze efekty ujrzymy już po kilku dniach ćwiczeń.

Czy jesteś gotowy podjąć się wykonywania owego treningu? Jeśli nie, to spójrz na swój brzuch w lustrze i zadaj sobie pytanie, czy wygląda on zadowalająco. Jeśli po tym zmienisz zdanie zapraszamy Cię do obejrzenia filmiku, w którym przedstawione są w bardzo dokładny sposób odpowiednie ćwiczenia.
Powodzenia!!!

 
Ostatnie artykuły
płaski brzuch

Nie wierzysz? Przekonaj się jakie ćwiczenia należy wykonywać, aby uzyskać efekty w tak krótkim czasie.

Wstań i ćwicz

Masz już dość ćwiczeń wykonywanych w pozycji leżącej? Mamy dla ciebie alternatywne wyjście - ćwicz na stojąco.

Zrzuć boczki

A może masz już płaski brzuch i chcesz zrzucić jeszcze trochę zbędnego ciałka? Ćwiczenia na boczki będa idealnym rozwiązaniem.

Sześciopak - fajna sprawa

Nie, nie znajdziesz tu informacji jak wypić 6 piw podczas pracy. Mamy dla ciebie specjalny trening, który możesz wykonywać w podczas przerwy w pracy.

smukła talia

Piękna i smukła talia - chyba każda z pań chciałaby mieć taką. Dodaj sobie kobiecości i zmień wygląd swojej talii.