Ćwiczenia na boczki

Czym są „boczki” chyba nikomu nie trzeba tłumaczyć. Problem ten dotyczy obu płci. Bardzo dobrym sposobem na pozbycie się ich jest odpowiednia dieta. Jednak sama dieta nie wystarczy. Potrzeba także odpowiednio dobranych ćwiczeń. Na tej stronie przedstawiamy kilka ćwiczeń dzięki którym możesz pozbyć się boczków. Ćwiczenia nie są ułożone w żaden harmonogram. Decyzję ułożenia planu pozostawiamy już Tobie. Pamiętaj tylko aby podczas ćwiczeń nie oszukiwać. Jeśli nie poczujesz napięcia odpowiedniego mięśnia powtórz ćwiczenie, w przeciwnym przypadku nie da ono Ci żadnego efektu.

Przejdźmy już do opisu ćwiczeń, dzięki którym jeszcze bardziej poprawisz wygląd swojej sylwetki.

Ćwiczenie 1 - Skłony
Możemy je wykonywać na wiele sposobów. Na przykład ze stania, z siadu z wyprostowanymi nogami, lub z siadu skrzyżnego. Dobrym rozwiązaniem jest także wykonywanie skrętoskłonów, inaczej nazywanych brzuszkami skośnymi.
Ćwiczenie 2- Przenoszenie piłki
Nie musi to być koniecznie piłka, można zastąpić ją innym przedmiotem, pamiętając aby był odpowiednio ciężki. Ćwiczenie rozpoczynamy od siadu na podłodze oraz uniesieniu lekko zgiętych nóg do góry. Następnie przenosimy przedmiot raz na lewy, raz na prawy bok. Za każdym razem powinien on dotknąć podłoża. Powtórzmy ćwiczenie 20-30 razy.
Ćwiczenie 3- Hula-hop
Nie można zapomnieć o używaniu magicznego koła do ćwiczeń. Jest to bardzo dobry trening, a jednocześnie świetna zabawa. Wystarczy 10-20 minut dziennego kręcenia, a nasze boczki będą powoli znikać.
Ćwiczenie 4- Damskie pompki

Ćwiczenie trochę podobne do klasycznych pompek. Jednak tutaj ręce wygodniej oprzeć na hantlach, wtedy odciążamy nadgarstki. Opuszczamy tułów do odległości około 5cm nad ziemie i unosimy go bardzo powoli. Powtarzamy 10-20 razy.
Ćwiczenie 5- Unoszenie nóg
Kładziemy się na brzuchu. Ważne abyśmy leżeli w miarę wygodnie. Następnie wyprostowane nogi unosimy do góry i powoli opuszczamy. 10-20 powtórzeń.
Ćwiczenie 6- Przyciąganie nóg do klatki piersiowej

Połóż się na podłodze, następnie podeprzyj się łokciami. Przyciągaj na przemian ugięte nogi do klatki piersiowej. Powtórz 15-30 razy.

Nie są to wszystkie ćwiczenia na boczki, jednak uznaliśmy je za najważniejsze. Ćwiczenia możesz łączyć w swój własny program, ale możesz także wykonywać poszczególne przez określony czas. Najważniejsze jest, aby wykonywane były uczciwie. Tylko wtedy będą dawały efekty.

 
Ostatnie artykuły
płaski brzuch

Nie wierzysz? Przekonaj się jakie ćwiczenia należy wykonywać, aby uzyskać efekty w tak krótkim czasie.

Wstań i ćwicz

Masz już dość ćwiczeń wykonywanych w pozycji leżącej? Mamy dla ciebie alternatywne wyjście - ćwicz na stojąco.

Zrzuć boczki

A może masz już płaski brzuch i chcesz zrzucić jeszcze trochę zbędnego ciałka? Ćwiczenia na boczki będa idealnym rozwiązaniem.

Sześciopak - fajna sprawa

Nie, nie znajdziesz tu informacji jak wypić 6 piw podczas pracy. Mamy dla ciebie specjalny trening, który możesz wykonywać w podczas przerwy w pracy.

smukła talia

Piękna i smukła talia - chyba każda z pań chciałaby mieć taką. Dodaj sobie kobiecości i zmień wygląd swojej talii.